Over ons

Horeca-trainingen is een onderneming van Ad Mathijssen en Luc Wijnen.

Wij trainen, ontwikkelen en leiden iedereen op die te maken heeft met uw gasten. Van management tot ondernemer, van stafmedewerkers op het hoofdkantoor tot de medewerker op de vloer. We zijn eigenwijs, ambitieus en praktisch en dat zie je terug in onze opleidingen. Wij geloven dat relevant opgeleide medewerkers de motor van een organisatie zijn en grotendeels de kracht en het succes bepalen. Investeer in die motor en zie dat persoonlijke groei en groei van de totale organisatie hand in hand gaan!

Horeca trainingen

Horeca trainingen

Ad Mathijssen

(1963) werkte na zijn opleiding in verschillende commerciële functies in de optiekbranche. In 2005 startte hij samen met een compagnon de succesvolle opticienketen eyes + more, dat met inmiddels meer dan 120 winkels in drie landen een belangrijke speler in de markt genoemd mag worden. Ad Mathijssen is intiator van Horeca-trainingen, tevens trainer en coach.

Luc Wijnen

(1988) werkte na zijn studies aan de middelbare hotelschool en aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen als opleidingskundige in gastvrijheid. Sinds 2003 heeft hij als gastheer, leidinggevende, trainer en coach ruime praktijkervaring opgedaan in alle segmenten van de horeca en mag zich winnaar van twee gastheerschapswedstrijden noemen. Binnen Horeca-trainingen is Luc werkzaam als trainer en coach.

Ad Mathijssen

(1963) werkte na zijn opleiding in verschillende commerciële functies in de optiekbranche. In 2005 startte hij samen met een compagnon de succesvolle opticienketen eyes + more, dat met inmiddels meer dan 120 winkels in drie landen een belangrijke speler in de markt genoemd mag worden. Ad Mathijssen is intiator van Horeca-trainingen.

Luc Wijnen

Luc Wijnen
(1988) werkt na zijn studies aan de middelbare hotelschool en opleidingskunde aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen als opleidingskundige in gastvrijheid. Sinds 2003 heeft hij als gastheer, leidinggevende, trainer en coach ruime praktijkervaring opgedaan in alle segmenten van de horeca en mag zich winnaar van twee gastheerschapswedstrijden noemen. Als opleidingskundige in gastvrijheid zet Luc zijn ervaring in om trainingen zo praktijkgericht mogelijk te laten aansluiten op de organisatie. Binnen Horeca-trainingen is Luc werkzaam als trainer en coach.

Retail trainingen

Retail trainingen

Gerrit Jan Bargeman

(1971) heeft tijdens en na zijn studie aan Saxion en Fontys Hogescholen, ruime leidinggevende commerciële ervaring opgedaan in diverse functies bij KPN Retail. In 2005 startte Gerrit Jan als zelfstandige onder de naam Retailtraining.

Ronald Bangma

(1979) opleidingskundige, is na zijn opleiding aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen werkzaam geweest in diverse trainersrollen bij o.a. Free Recordshop, Holland Retail en Erkend Opleiden. In 2012 werd Ronald partner bij Retailtraining.

Maria Boelens

(1969) werkte na haar opleiding in diverse leidinggevende commerciële en advies- functies bij ABN AMRO en Delta Lloyd. In 2012 schreef zij het boek ‘Klanten komen altijd van rechts’, waarin ze de klantgerichtheid in Nederland op pakkende wijze analyseerde en beschreef. Sinds 2013 is Maria partner bij Retailtraining.

Cick Geers

(1967) werkte na haar opleiding in diverse functies op (corporate, interne en marketing-) communicatiegebied bij o.a. Heembeton en DA Retailgroep. Als Office Manager is zij binnen Retailtraining verantwoordelijk voor de communicatie en het projectmanagement en zorgt zij ervoor dat achter de schermen alles voor zowel trainers als deelnemers soepel verloopt.

Gerrit Jan Bargeman

(1971) heeft tijdens en na zijn studie aan Saxion en Fontys Hogescholen, ruime leidinggevende commerciële ervaring opgedaan in diverse functies bij KPN Retail. In 2005 startte Gerrit Jan als zelfstandige onder de naam Retailtraining.

Ronald Bangma

(1979) opleidingskundige, is na zijn opleiding aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen werkzaam geweest in diverse trainersrollen bij o.a. Free Recordshop, Holland Retail en Erkend Opleiden. In 2012 werd Ronald partner bij Retailtraining.

Maria Boelens

(1969) werkte na haar opleiding in diverse leidinggevende commerciële en advies- functies bij ABN AMRO en Delta Lloyd. In 2012 schreef zij het boek ‘Klanten komen altijd van rechts’, waarin ze de klantgerichtheid in Nederland op pakkende wijze analyseerde en beschreef. Sinds 2013 is Maria partner bij Retailtraining.

Cick Geers

(1967) werkte na haar opleiding in diverse functies op (corporate, interne en marketing-) communicatiegebied bij o.a. Heembeton en DA Retailgroep. Als Office Manager is zij binnen Retailtraining verantwoordelijk voor de communicatie en het projectmanagement en zorgt zij ervoor dat achter de schermen alles voor zowel trainers als deelnemers soepel verloopt.

Ons werk kenmerkt zich door ervaring, kennis en passie! Wij leven voor het vak en krijgen steeds opnieuw energie van de positieve veranderingen die onze trainingen teweeg brengen bij onze opdrachtgevers. Daar doen we het voor! Meer lezen over de mensen achter Retailtraining?